Sunday, July 20, 2014

by tagigi — უკანასკნელი ცვლილება 2014-07-09 11:06Share
დუსკუსიის შეფასების რუბრიკა      ილ. ჭავჭავაძე „განდეგილი“.
კრიტერიუმი1-34-56-78-10
1,აზრის მკაფიოდ და გასაგებად ჩამოყალიბება.არ შეუძლია აზრის ჩამოყალიბება.უჭირს აზრის მკაფიოდ და გასაგებად ჩამოყალიბება.ნაწილობრივ შეუძლია აზრის გასაგებად ჩამოყალიბება.მსჯელობს კარგად, მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს.
2,საკუთარი მოსაზრებების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს მხატვრული ნაწარმოებებიდან.არ შეუძლია არგუმენტირება მხატვრული ნაწარმოებიან.უჭირს არგუმენტირება, ციტატების მოხმობა ნაწარმოებებიდან. არგუმენტები არადამაჯერებელია, არ არის გამყარებული მაგალითებით.სათქმელი დასაბუთებულია არგუმენტებით, მაგრამ ცალკეულ შემთხვევაში არ არის გამყარებული მაგალითებით.მსჯელობს არგუმენტირებულად.
არგუმენტები დამაჯერებელია და გამყარებულია მაგალითებით.
3,იყენებს სხვადასხვა სახის საორგანიზაციო მოდელებს (შედარება, შეპირისპირება, მიზეზ-შედეობრიობა).არ შეუძლია საორგანიზაციო მოდელების გამოყენება. კერძო საგნებისა და მოვლენების შედარება შეპირისპირება, მიზეზ-შედეგობრიობა.უჭირს შედარება-შეპირისპირება საგნებსა და მოვლენებს შორის. აგრეთვე მიზეზ-შედეგობრიობის განსაზღვრა.ცდილობს მოახდინოს საგნებისა და მოვლენების შედარება შეპირისპირება, მიზეზ-შედეგობრიობა.კარგად შეუძლია საგნებისა და მოვლენების დაკავშირება. აგრეთვე მიზეზ-შედეგობრიობის განსაძღვრა.
4,გამოაქვს დასკვნა როგორც საკუთარი, ისე სხვების მსჯელობიდან.არ შეუძლია დასკვნების გამოტანა როგორც საკუთარი, ასევე სხვების მსჯელობიდან.უჭირს დასკვნების გამოტანა როგორც საკუთარი, ასევე სხვების მსჯელობიდან.ნაწილობრივ შეუძლია დასკვნების გამოტანა როგორც საკუთარი, ასევე სხვების მსჯელობიდან.კარგად აკეთებს დასკვნებს როგორც საკუთარი, ასევე სხვების მსჯელობიდან.


No comments:

Post a Comment