დუსკუსიის შეფასების რუბრიკა ილ. ჭავჭავაძე „განდეგილი“.
კრიტერიუმი | 1-3 | 4-5 | 6-7 | 8-10 |
1,აზრის მკაფიოდ და გასაგებად ჩამოყალიბება. | არ შეუძლია აზრის ჩამოყალიბება. | უჭირს აზრის მკაფიოდ და გასაგებად ჩამოყალიბება. | ნაწილობრივ შეუძლია აზრის გასაგებად ჩამოყალიბება. | მსჯელობს კარგად, მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს. |
2,საკუთარი მოსაზრებების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს მხატვრული ნაწარმოებებიდან. | არ შეუძლია არგუმენტირება მხატვრული ნაწარმოებიან. | უჭირს არგუმენტირება, ციტატების მოხმობა ნაწარმოებებიდან. არგუმენტები არადამაჯერებელია, არ არის გამყარებული მაგალითებით. | სათქმელი დასაბუთებულია არგუმენტებით, მაგრამ ცალკეულ შემთხვევაში არ არის გამყარებული მაგალითებით. | მსჯელობს არგუმენტირებულად. არგუმენტები დამაჯერებელია და გამყარებულია მაგალითებით. |
3,იყენებს სხვადასხვა სახის საორგანიზაციო მოდელებს (შედარება, შეპირისპირება, მიზეზ-შედეობრიობა). | არ შეუძლია საორგანიზაციო მოდელების გამოყენება. კერძო საგნებისა და მოვლენების შედარება შეპირისპირება, მიზეზ-შედეგობრიობა. | უჭირს შედარება-შეპირისპირება საგნებსა და მოვლენებს შორის. აგრეთვე მიზეზ-შედეგობრიობის განსაზღვრა. | ცდილობს მოახდინოს საგნებისა და მოვლენების შედარება შეპირისპირება, მიზეზ-შედეგობრიობა. | კარგად შეუძლია საგნებისა და მოვლენების დაკავშირება. აგრეთვე მიზეზ-შედეგობრიობის განსაძღვრა. |
4,გამოაქვს დასკვნა როგორც საკუთარი, ისე სხვების მსჯელობიდან. | არ შეუძლია დასკვნების გამოტანა როგორც საკუთარი, ასევე სხვების მსჯელობიდან. | უჭირს დასკვნების გამოტანა როგორც საკუთარი, ასევე სხვების მსჯელობიდან. | ნაწილობრივ შეუძლია დასკვნების გამოტანა როგორც საკუთარი, ასევე სხვების მსჯელობიდან. | კარგად აკეთებს დასკვნებს როგორც საკუთარი, ასევე სხვების მსჯელობიდან. |
No comments:
Post a Comment